[Work] Fwd: Fwd: prijedlog za obnovom suradnje

Slobodan Milnović slobodan.milnovic at gmail.com
Sat Nov 7 15:19:09 CET 2009

Rijetko kad bi netko sam bio tamo. Na prijašnjim infoima smo uglavnom
bili organizirani tako da barem 2-3 čovjeka cijelo vrijeme budu za
štandom. To naravno ovisi o broju ljudi koji su spremni volontirati.
Ali u pravilu prakticiramo raspored da su barem 2 čovjeka. Sam
jednostavno ne možeš hendlati sve, i to bi bilo i previše očekivati da
će netko sam tamo satima stajati i pričati. Trebaju nam volonteri a ne
robovska radna snaga. :)

Trenutno bi stavili zadnji ubuntu i fedoru (jer su svježe izašli),
moguće da bi stavili i OpenOffice 3 s hrvatskom lokalizacijom, imat
ćemo i majice. Što se nekakvog installfesta tiče, naš štand je uvijek
bio otvoren, tako da su ljudi mogli doći i donijeti laptop pa si
instalirati nešto na licu mjesta ili čačkati i slično. Nismo još
odlučili što prezentirati, malo nam je iznenada uletila ova mogućnost
prezentiranja na velesajmu, ali kako već imamo prakse od prije, nije
bed. :)

Na štandu bi trebalo biti jedno 3-4 računala za
prolaznike/posjetitelje da mogu čačkati po linuxu, jedan projektor i
platno za prezentacije, i naravno ljudi za štandom koji će pričati o
linuxu. Ako se sjetiš velesajmova na kojima si bio, i izlagača s
kojima si razgovarao o onome što je izloženo - e to ti je to, samo
ovaj put s druge strane. :)

Kako je multimedijski sajam otvoren i besplatan za sve,
pretpostavljamo da će biti hrpa ljudi (pogotovo preko vikenda) koji će
doći i vidjeti što se tu događa. I to zna biti jako zanimljivo - kako
prezentirati linux nekome tko nema pojma o čemu se tu radi. Jako dobar
izazov za svakoga, i dobra škola kako prezentirati nešto. A i bude
hrpa interesantnih ljudi s kojima se zbilja ugodno može družiti, a
znao je pasti i kakav posao.

2009/11/7 Zarko Pintar <zarko.pintar at gmail.com>:
> Pozdrav i pitanjce.
> Kako je to sajam glazbe i multimedije, zanima me što bi demonstrirali?
> - Koju distru, da li bi djelili CD-e, installfest isl.
> - koje multimedijalne programe?
>
> Možda bih mogao uzeti slobodan dan u firmi pa jedan dan dežurati.
> Doduše nisam to nikada radio, pa ne znam jeli se to uobičava raditi u paru s
> nekim ili solo?
> pozz.
> Žarko

Poći ću s vama jer volim šalu, hoću da vidim ježa budalu.
Put u Japan - http://ofcan.wordpress.com