[Work] Prijedlog akcije Linux skripte za škole

Synan synaan at gmail.com
Thu Jul 17 12:03:36 CEST 2008

2008/7/17 Žarko Pintar <Zarko.Pintar at ipz.hr>:

> U svakom slučaju da MS kojim ludim slučajem i daje besplatno windowse i
> office, to nije razlog da ne pokrenemo ovakvu akciju. Štoviše, može se
> očekivati da će MS to učiniti baš kada krenemo sa ovom inicijativom. To bi
> bilo u njihovom duhu...

Nisam rekao da je to razlog da se ne napravi nista, vec samo dajem hint kako
se nebi dogodilo da se u "kampanji" negdje izleti sa krivim informacijama
koje bi iskreno dosta mogle potkopati stvar i dodatno baciti svjetlo na
microsoft.

Moralno podrzavam sve sto se napravi, na zalost vise od toga nisam u
mogucnosti :)

I iskreno se nadam da se nesto stvarno i napravi. Svojedobno smo mi u Rijeci
djelili letke po osnovnim/srednjim/fakultetima/menzama za linux radionice,
doduse iste su "nadlezne vlasti" skinule u rekordnom roku i javilo nam se
tipa 2 ljudi...

Samo naprijed!