[Work] Prijedlog akcije Linux skripte za škole

Denis Lackovic denis.lackovic at iskon.hr
Thu Jul 17 09:58:32 CEST 2008

Mislim da krivo procjenjujes utjecaj koji bi dobio suglasnošću ministarstva
za udžbenike. Samim time sponzori ne bi bili nista puno veseliji da priskoče
u pomoć. Primjer toga su neki projekti HULK-a koje podržava ured za
E-hrvatsku, ali sponzora zbog te činjenice nisu dobili.

Kao sto je Josip rekao, nista tu ne ovisi o fazi 1, vjerojatnije bi se lakše
dobila suglasnost, ako bi skripta bila gotova. Takodjer, ako ćemo imati
takav program i ako skripta bude pripremljena, neovisno o odobrenju
ministarstva može se pristupati pojedinim školama, tj. profesorima.

Denis Lackovic