[Work] Prijedlog akcije Linux skripte za škole

Žarko Pintar Zarko.Pintar at ipz.hr
Wed Jul 16 13:08:07 CEST 2008

Da ako se radi o službenom udžbeniku koji se mora primjenjivati u školama, no što je sa pomoćnim štivom za koje se samo traži dozvola za "raspačavanje", a upotreba istog ovisi o čistoj dobroj volji učenika?

Ja se stalno vraćam na pitanje što je sa onom djecom čiji roditelji nemaju novaca kupiti Windowse i MSOffice kako bi mogli raditi kod kuće zadaću iz informatike? (Odgovor tipa, pa neka pirataju ne priznajem :) )