[Work] Prijedlog akcije Linux skripte za škole

Synan synaan at gmail.com
Wed Jul 16 18:34:07 CEST 2008

2008/7/16 Slobodan Milnović <slobodan.milnovic at gmail.com>:

> microsoft
>
> To možda u Ameriki. Kod nas besplatni win za po doma a ne samo po
> ustanovama (a nisam siguran za office i VS, mislim da to uopće ne)
> mogu dobiti profesori fakulteta i asistenti, i ekipa koja u Srcu i
> Carnetu radi, možda još par striktno akademskih ustanova. Svi ostali,
> koliko znam ne. Ni profesori srednjih škola, ni nastavnici osnovnih, a
> definitivno ne studenti i školarci. Osim ako se iz nekog razloga
> promjenio ugovor. Baš ću se raspitati pa javim.

Upravo sjedim pokraj frenda koji mi je potvrdio da je to sto sam rekao
tocno, stovise on je kao student besplatno skinuo visual studio sa weba od
microsofta. Pogledaj malo i sam, ali koliko sam upoznat to i te kako
funkcionira na nasim predjelima iako mnogi nisu upoznati. A za windowse znam
jer su mi je jedan profesor srednje skole rekao da oni dobivaju besplatne
windowse preko skole (ne na crno).