[Work] Prijedlog akcije Linux skripte za škole

Slobodan Milnović slobodan.milnovic at gmail.com
Wed Jul 16 17:59:51 CEST 2008

2008/7/16 Synan <synaan at gmail.com>:
> Moje osobno stajaliste je da je ideja previse..drugacija. Bilo bi odlicno
> kada bi se tako nesto uspjelo, ali imam osjecaj da ce zapeti na jednoj od
> onih zbilja bitnih faza, a to su ministastvo, skole i profesori informatike.

Ne znamo ako se ne proba. Ako prijedlog bude okejiziran od strane HULK
rukovodstva, ja ću preuzeti dio komunikacije s ministarstvima i
slično, pa ćemo vidit ko će i kako na kraju popustiti.

> Jednu stvar bih ispravio doduse, ucenici i studenti dobivaju dosta microsoft
> softvera besplatno na koristenje za vrijeme skolovanja, ukljucujuci
> windowse, office i visual studio (za te znam). Dakle, ideja "ne mogu doma
> raditi" bas i nece proci. To se Microsoft dobro osigurao.

To možda u Ameriki. Kod nas besplatni win za po doma a ne samo po
ustanovama (a nisam siguran za office i VS, mislim da to uopće ne)
mogu dobiti profesori fakulteta i asistenti, i ekipa koja u Srcu i
Carnetu radi, možda još par striktno akademskih ustanova. Svi ostali,
koliko znam ne. Ni profesori srednjih škola, ni nastavnici osnovnih, a
definitivno ne studenti i školarci. Osim ako se iz nekog razloga
promjenio ugovor. Baš ću se raspitati pa javim.

--
Poći ću s vama jer volim šalu, hoću da vidim ježa budalu.