[Work] muke po griffinu

Josip Rodin joy at linux.hr
Wed Nov 21 11:58:21 CET 2007

Dobri dan,

Ne znam je li ovo prikladna mailing lista, ali evo :)

Zadnjih par godina smo imali dosta sa serverom griffin.linux.hr - svako malo
bi otkazao pokoji disk. Prosle godine je bio kupljen gajnc novi 120 GB IDE
disk :) koji je rijesio vecinu problema, ali smo stara tri diska jos uvijek
koristili za razne sto korisne sto bizarne potrebe - jedan od diskova je bio
potreban zato sto je zastarjeli BIOS odbijao prepoznati i bootati sa novijeg
diska, a kako je stroj u Rijeci, nitko bas nije bio blizu da se poigra s
time. Neki dan su jos dva diska pocela umirati, srecom bili su u RAID1 polju
pa je steta ogranicena.

Anyway. Ja sam sad slucajno bio dosao u Rijeku zbog CUC-a 2007, pa sam
iskoristio priliku da nadjem malo bolje rjesenje za jadni stari griffin.
Dubinskom pretragom lokalnog CARNetovog skladista :) nasli smo jedan
otpisani stroj sa boljim hardverom od starog griffina - P4 na 1.7GHz, IDE
ATA100 kontroler ali bez diskova, i jos jedan koji je imao 512 MB DDR333
RAM-a ali nije imao ispravnu maticnu plocu; pa sam to iskombinirao sa
preostalim ispravnim diskovima iz starog griffina, i sad opet imamo sasvim
funkcionalan stroj, koji cak ima uredno kuciste koje se moze zatvoriti! :)

Osim nesto downtimea, imali smo gubitak u smislu da smo izgubili promjene
na /srv particiji izmedju 4. 10. i 17. 11., zato sto je u desetom mjesecu
utihnuo jedan 40 GB disk, u jedanaestom drugi, a onda se jucer onaj prvi
cudnim cudom probudio, a ovaj drugi nije; tako da smo nastavili raditi sa
snapshotom podataka od prije mjesec i pol dana. Sad je druga polovina tog
RAID1 polja na novijem disku, pa sljedeci ispad ne bi trebao biti tako
katastrofalan.

Kost - ako sad kupimo jos jedan 120 GB IDE disk za griffina, onda smo
na konju :))

--
     2. That which causes joy or happiness.