[Work] Predavanje u Gimnaziji Karlovac

Ljubomir Bozic, Jr. ljubo108 at vip.hr
Wed Nov 14 13:11:25 CET 2007

Ispričavam se što je sve ovo organizirano na brzinu, a zbog install festa u
subotu smo to ipak željeli napraviti ovaj tjedan, tako da obavijest nisam
mogao poslati ranije.

Zamolio bih ako mi netko može poslati nekakvu "Uvod u Linux" ili nešto slično
prezentaciju koja mi može poslužiti, ili ako ima vremena da mi se pridruži
kao predavač. Domaći će pokriti troškove prijevoza.

petak,16.11.2007. 13.00 sati
Gimnazija Karlovac, soba 47

predavanje: UVOD U LINUX OS

predavač: Ljubomir Božić [HULK Karlovac]
organizatori: Hrvatska udruga Linux korisnika - Karlovac,
Udruga za kreativni razvoj - Domaći i Gimnazija Karlovac

Lijep pozdrav, Ljubo
--
Those who give up their liberty for temporary convenience will find themselves
ultimately with neither.

GnuPG key #72169511 @ hkp://subkeys.pgp.net