[Work] Još jedan u nizu...

Vlatko Kosturjak kost at linux.hr
Sun Dec 9 04:49:39 CET 2007

Pa bas i ne, ali ide u folder. Naravno, napomene se uvijek da je bolje
da kontaktiraju forum ako je neko pitanje.

Anyway, za bolji protok informacija, napravio sam Chat na stranicama
koji je ustvari povezan na IRC (freenode, #linux.hr):
http://www.linux.hr/chat/
Koji naravno ima arhivu:
http://www.linux.hr/chat/archive/

Isto tako sam napravio facebook grupu, a trebala bi i LinkedIn grupa bit
otvorena uskoro (nije bas neki automatski proces):
http://www.facebook.com/group.php?gid=6399423804

Hope it helps!