[Work] Još jedan u nizu...

Vlatko Kosturjak kost at linux.hr
Fri Dec 7 15:00:01 CET 2007

Pretrazio sam mejlove i iz kontakt forme, there's nothing.
Inace, idu do mene konkretno i vrlo rado cu forwardat na nekoga tko zeli
kompletno sve primat :)

Zasto? Zato sto redovno salju mejlove "Kako instalirati", "Sto je
bolje", "Na koji nacin", "Gdje nabavit Linux", a uredno im pise na tome
da kontaktiraju webmastere. Ne kompletan helpdesk, vec dva jadna
webmastera kako i pise. Stavili smo i natpis na tome da takva pitanja
postave na forum jer ce tako i drugi vidjet odgovore kad odgovorimo, a
ne da svakom zasebno odgovaramo.
http://www.linux.hr/modules/contact/

Tako da im svaki put napominjem sljedece:
Molimo vas da tehnicka pitanja (poput Zasto mi ne radi XYZ pod Linuxom,
kako da instaliram Linux, sto je bolje...) ne postavljate putem ove
kontakt forme, vec da takva pitanja postavite na Forumu:

http://www.linux.hr/modules/newbb/

Razlog tomu je da ce vase pitanje mnogo vise ljudi vidjeti i moci
odgovoriti, a s druge strane - odgovor ce biti dostupan i drugima koji
traze isto rjesenje.

Da ne spominjem da cete odgovor dobiti mnogo ranije!