[Work] INFO - korisne informacije

Slobodan Milnović slobodan.milnovic at gmail.com
Tue Nov 7 08:27:30 CET 2006

On 11/7/06, Ante Karamatić <ivoks at grad.hr> wrote:
[odrez odrez]
> Je, i 5min zna zivcirati korisnike. Budi sretan, ovdje su svi
> informaticki pismeni. Ja sam imao situaciju di je zena poslala mail
> mojoj klijentici i onda zvala tu istu zenu (odmah nakon sto je kliknula
> Send) da ju pita jel joj stigao mail. Ovoj naravno nije zbog
> greylistinga i odmah opca panika; na kraju je dobila pet istih
> mailova :)

[moj tata je jači]
U bivšoj firmi jedan lik slao prevelik attachment, lokalni server ga
uporno odbija, no njegov outlook uporno šalje... i tako cijeli vikend,
svakih 10 minuta... U ponedjeljak je rekao da on nema pojma, samo je
poslao i outlook mu ništa nije javio...

--
Eric: "What're quantum mechanics?"
Rincewind: "I don't know. People who repair quantums, I suppose."