[Work] INFO - korisne informacije

Ante Karamatić ivoks at grad.hr
Tue Nov 7 00:00:44 CET 2006

U Pon, 06. 11. 2006., u 19:18 +0100, Josip Rodin je napisao/la:

> ...ili se uopce ne reconnecta, nego samo salje, salje i salje. :)

Tako je. Zato je greylisting samo jedan kotacic u cijelom pogonu.

> Po toj logici je vec prvi 4xx "mucenje korisnika", jer u svakom slucaju bar
> jednom moraju cekati neko razmjerno nepoznato vrijeme dok im mail prodje.
> Zasto bi to uopce morali, zasto nas zli sistemac muci, zasto, o zasto?

Je, i 5min zna zivcirati korisnike. Budi sretan, ovdje su svi
informaticki pismeni. Ja sam imao situaciju di je zena poslala mail
mojoj klijentici i onda zvala tu istu zenu (odmah nakon sto je kliknula
Send) da ju pita jel joj stigao mail. Ovoj naravno nije zbog
greylistinga i odmah opca panika; na kraju je dobila pet istih
mailova :)

--
Ante Karamatić <ivoks at grad.hr>