[Work] INFO - korisne informacije

Josip Rodin joy at linux.hr
Mon Nov 6 11:06:57 CET 2006

On Mon, Nov 06, 2006 at 09:52:34AM +0100, Slobodan Milnović wrote:

> Ja bi samo komentirao da me čudi to što u jednom trenutku moj mejl
> prođe odmah bez problema (možda 10 minuta sveukupno dok ja pošaljem
> mejl, dođe na odobrenje na ovu listu, odobri se  i pojavi na listi) a
> u slijedećem (cca 20 mnuta razmaka između slanja mejlova) treba čekati
> sat-dva. Ajd, razumio bi da je tajming isti, ili da šaljem sa
> različitih adresa sa različitim From:, ali ovako mi to baš i nema
> smisla... Jel toliki load na mail servisu ili je nešto treće u
> pitanju?

Stos je u tome sto Gmail koristi N razlicitih adresa, npr. od ovog tvog
maila je bilo:

        by griffin.linux.hr with esmtp (Exim 4.50) id 1Gh0bT-0001fT-IM
        for work at linux.hr; Mon, 06 Nov 2006 10:17:16 +0100

Taj wx-out-0506 moze biti stogod, i onda cim se promijeni, on je nepoznat i
mora proci proceduru. Sad sam na griffinu stavio eksplicitnu whitelistu
^.*-out-.*\.google\.com$

--
     2. That which causes joy or happiness.