[Work] INFO - korisne informacije

Slobodan Milnović slobodan.milnovic at gmail.com
Mon Nov 6 09:52:34 CET 2006

On 11/6/06, Josip Rodin <joy at entuzijast.net> wrote:

> Izrazi mrznju prema spammerima. Onaj tvoj mail je dosao 66 minuta i 28
> sekundi nakon sto je teoretski mogao, sto nacelno uopce nije strasno,
> a ni prakticno nije buduci da je vec ovaj sljedeci dosao odmah.

Ja bi samo komentirao da me čudi to što u jednom trenutku moj mejl
prođe odmah bez problema (možda 10 minuta sveukupno dok ja pošaljem
mejl, dođe na odobrenje na ovu listu, odobri se  i pojavi na listi) a
u slijedećem (cca 20 mnuta razmaka između slanja mejlova) treba čekati
sat-dva. Ajd, razumio bi da je tajming isti, ili da šaljem sa
različitih adresa sa različitim From:, ali ovako mi to baš i nema
smisla... Jel toliki load na mail servisu ili je nešto treće u
pitanju?

--
Eric: "What're quantum mechanics?"
Rincewind: "I don't know. People who repair quantums, I suppose."