[Work] Pocelo je pocelo

Slobodan Milnovic slobodan.milnovic at vt.htnet.hr
Mon Nov 7 22:11:12 CET 2005

I tako smo se mi lagano smjestili u paviljon 11a, štand broj 8. Paviljon
11a je u biti djelom Kineski paviljon (pa ga i po tome možete pronaći) a
na velesajamskom webu su detaljni planovi pa si možete pogledati.

Kao prvo, ne treba dolaziti u 07:00. Biseri od velesajamaca će
posjetitelje puštati tek u 10:00, a ovo od 07:00 je sutra za sve koji
danas ne stignu finiširati štand. Ali u papirima su napisali da se svi
moramo pojaviti u 07:00. Kako glupo, umjesto da su napisali da to nije
obavezno nego samo opcija... Dobro pa nisu napisali da svaku noć netko
treba prenoćiti... :(((

Inače, kao što ste vidjeli na rasporedu hostesiranja, fali nam barem još
jedna osoba svaki radni dan (začudo, svi imaju vremena vikendom :)))
). Još uvijek nije kasno da se javite i sudjelujete na štandu. Broj mog
moba sam već stavio, pa me možete kontaktirati...

Poprilično sam zadovoljan štandom, ima velike pultove, dovoljno prostora
u samom štandu, jedino je prolaz u štand malo tjesan, ali ionako nije
cilj da se nonstop netko šeta unutar štanda, plus nam je to limiter da
se ne može hrpa ljudi gurati i prolaziti. Zato i imamo velike pultove.

Bit će i slika, a vidit ćemo kako ćemo sa kostimom pingvina, nisam
siguran da za prvih par dana imamo ikoga tko ga može nositi... Ja
sigurno ne mogu, prevelik sam. :)))))

--
Eric: "What're quantum mechanics?"
Rincewind: "I don't know. People who repair quantums, I suppose."