[Work] Trenutni raspored i situacija...

Slobodan Milnovic slobodan.milnovic at vt.htnet.hr
Mon Nov 7 17:05:02 CET 2005

Dragi moji linuksaši, ovaka je situacija. Fali nam bar po jedan čovjek
za svaki dan osim subote... Što je malo problem, pa ako još tko želi
uletit, nek mi se čim prije javi. U dodatku je dokument sa rasporedom u
openoffice 1.0 formatu (oocalc).

08. 11. 2005. bi svi trebali bit za štandovima u 07:00. Ali provjerit ću
              još tu informaciju, jer mi je to ipak prerano. Trebali bi
              bit tamo do 19:00. U svakom slučaju još ću večeras
              razgovarati sa ekipom tamo, pa pošaljem emajl sa
              obavijesti.

Ostale dane bi se trebali naći najkasnije u 09:30 na štandu (za
posjetitelje se otvara u 10:00) a ostajemo do 19:30 (posjetitelji odlaze
u 19:00 tako da imamo pol sata za pospremat sve).

Sve dodatne informacije ćete znati kad i ja. :)