[Work] INFO

Ivan Guštin work@linux.hr
Tue, 28 Oct 2003 18:33:42 +0100

Ajmo, bit će frka s vremenom... :-((

Što se tiče naljepnica za štand, da li se slažete da to budu:

HULK - Hrvatska udruga Linux korisnika
www.linux.hr
www.linux.com.hr

Ako se slažete, recite mi dimenzije, pa da dam u izradu na vrijeme.

Kost, ti imaš iskustva od prošlih godina, koja tiraža letaka ti treba? Moram
dogovoriti s tiskarom (ili ću sam umnožiti).

--
Ivan Guštin, ivan@elin.hr, (098) 366346
ELIN Elektronika i informatika, www.elin.hr, (052) 623491

--
Ovaj mail provjeren je antivirusnim programom ESET NOD32 za Linux
(verzija 1.545 od 28.10.2003.) prilikom prolaska kroz mail server.