[Work] Plakat

Zlatko Oškera work@linux.hr
Fri, 24 Oct 2003 14:29:53 +0200

Tvrtka A4info ciji suvlasnik je moj poznanik ponudila mi je jutros tisak
plakata dimenzija cca. 60 X 40 cm po nasem predlosku uz to da se u donjem
dijelu nadje njihov logo i osnovne generalije. Oni bi takodje htjeli
participirati s vremenom u Linux pokretu, zele prodavati strojeve sa
predinstaliranim Linux-om i slicno a obzirom da tek startaju sa poslom ovo
bi i njima posluzilo za svojevrsnu promidzbu. Jeli ovo prihvatljivo HULK-u
(hulkovcima) i ako je ko bi preuzeo obavezu da zurno poradi na dizajnu
tog plakata obzirom da to sam nestignem dovrsiti.
--
Pozdrav,

|Zlatko Oskera ~ SYSop ~ ICQ: 3212997           | / __> \ \/ / / __>  __   __
|<mailto:sysop@index.hr>                        | \__ \  \  /  \__ \ /__\ |__>
|Faks: +17755998294                             | <___/  |__|  <___/ \__/ |