[Lokalizacija] linkovi za OpenOffice

Denis Lackovic delacko at gmail.com
Thu Feb 7 09:34:55 CET 2008

Vijesti redovno objavljujemo na frontend stranici www.linux.hr, a ponekad na
lokalizacija.linux.hr. Tamo se pretragom rijeci openoffice brzo moze doci do
linka.

Sve nove verzije semogu naci ovdje:
ftp://ftp.linux.hr/lokalizacija/openoffice/

Account na hr.openoffice.org su nam strgali/disablali, pa vise tamo ne
mozemo mijenjati sadrzaj.

http://referalni.lss.hr/OpenOffice/ jer radio mozda 6 mjeseci, dok je grupa
koja je napravila tu stranicu imala potporu nekog ministarstva.

--
Denis Lackovic ==> delacko @ gmail . com