[Lokalizacija] linkovi za OpenOffice

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Wed Feb 6 15:12:43 CET 2008

Pokusao sam naci noviju 2.3 lokaliziranu verziju OpenOfficea kako
Fedora Core 6 koju koristim na poslu i dalje ima staru 2.0 verziju.
Bok,
prvo da vam se zahvalim na volji i znazi pri vođenju projekta lokalizacije.

Pokusao sam naci noviju 2.3 lokaliziranu verziju OpenOfficea kako
Fedora Core 6 koju koristim na poslu i dalje ima staru 2.0 verziju.

Googlanjem sam dosao uglavnom do hrpe mrtvih linkova ili linkova na
kojima su stare verzije OpenOffice-a.

http://lokalizacija.linux.hr/
- linkovi na OOo 2.0 od prije 2.5 godine

http://hr.openoffice.org/
- link na OpenOffice 2.1 verziju

http://referalni.lss.hr/OpenOffice/
- mrtav link
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /OpenOffice/.
Reason: Could not connect to remote machine: Connection refused

Na kraju sam nasao lokaliziranu verziju na nekom ftp serveru...

Zar ne bi trebalo biti lakse online doci do OpenOffice-a?

Hvala jos jednom,
Valent.

--
http://kernelreloaded.blog385.com/
linux, blog, anime, spirituality, windsurf, wireless