[Lokalizacija] Re: Lokalizacija

Denis Lackovic delacko at gmail.com
Tue Jul 31 17:24:29 CEST 2007

Dana 31.7.07., Bojan Kopitar <cp.tar.bz2 at gmail.com> je napisao/la:
> Pozdrav!
>
> Moje je ime Bojan Kopitar i student sam na Filozofskom fakultetu
> Sveučilišta u Zagrebu.
> Točnije, studiram engleski jezik, lingvistiku i informacijske znanosti
> - reklo bi se, upravo studije relevantne za ovaj projekt. ;)
>
> Nakon razgovora s nekolicinom kolega s lingvistike i informacijskih
> znanosti, mislim da možemo (npr. kao studentski klub) pomoći u
> lokalizaciji, ne samo u prevođenju neprevedenih dijelova koda, već i u
> lekturi, ujednačavanju i dizajnu terminologije i sl.

Mozda bi najkorisnije bilo za pocetak koncentrirati se na izradu
rjecnika termina, i onda birati kljucne aplikacije koje nisu prevedene
i prevoditi ih, ili prevodene lektorirati i ujednacavati (npr.
openoffice, firefox).

> Kako su najnovije vijesti na stranici iz 2005., volio bih znati u
> kojoj je uopće fazi projekt lokalizacije, te koji bi bio najbolji

Projekt je u fazi stagnacije, jer nema dovoljno entuzijasta. Robert i
ja smo svojedobno vukli dosta, ali smo zadnjih godina privatno
poprilicno zaposleni, tako da sada stignemo tek povremeno izdati
hrvatsku verziju openofficea.

> način da se uključimo; nas se dvoje-troje može primiti posla već u
> kolovozu, a od listopada bismo mogli naći još nekoliko ljudi, ovisno o
> zainteresiranosti i zauzetosti kolega.

Ako ste zainteresirani ja sam spreman pruziti programsku podrsku i
pisati vam s vremena na vrijeme potrebne web aplikacije i skripte, i
organizirati predavanje prijevoda upstream developerima. Tj. mogao bih
podrzati vas napor s  tehnoloske strane. Za  prevodjenje samo tesko
mogu naci dovoljno vremena.

Za pocetak bi se za potrebe organizacije mogle dignuti wiki stranice u
kojima bi mogli objavljivati dokumente za standardizaciju prijevoda (a
moze se koristiti i ovaj wiki http://www.linux.hr/modules/phpwiki/).

Osim nas na lokalizacija.linux.hr postoji i ubuntu-hr.org tim, koji
ima 3, 4 covjeka koji povremeno prevode aplikacije za ubuntu.

--
Denis Lackovic ==> delacko @ gmail . com