[Lokalizacija] odstopavanje liste

Alan Jelaska alan.jelaska at zg.htnet.hr
Wed Nov 8 17:23:57 CET 2006

Josip Rodin wrote:
> Hej,

Haj!

> Jucer sam skuzio da je lista lokalizacija imala >8k poruka u queueu :(

No shit! Ja sam upravo skuzio da ova lista nije umrla, i da se nisam uspio
unsubskrajbat s hulkovih lista. Zakon. Keep up that good work. Mozda se i
tkogod od nas ostarjelih i deziluziranih prdonja trgne i ukljuci. :)

> admindb skripta ("tend to pending moderator requests") bi se pokrenula
> i onda vise minuta procesuirala, do bola. Najstariji requesti su bili
> cak iz 2004.-e godine.
>
> Propustio sam poruke od translation robota, a sve ostalo obrisao.
> Nismo nista pretjerano puno izgubili, tek pokoju isto automatsku poruku od
> Debianovog robota. Obje te adrese su sad na accept_these_nonmembers listi.

Ne, dobili smo par stotinjaka poruka od transl. bota. We are happy. We are
singin' & dancin' tru d najt.

> Probat cu od sad malo paziti na to sto eventualno zapinje u ovaj queue.
> Anti-spam sustav bi opcenito trebao biti malo bolji, pa cemo vidjeti.

Eh, steta. Sad ce me anti-spam otkantat, a bas sam mislio kako cemo se
lijepo dopisivati.

:))