[Lokalizacija] odstopavanje liste

Josip Rodin joy at entuzijast.net
Tue Nov 7 11:35:04 CET 2006

Hej,

Jucer sam skuzio da je lista lokalizacija imala >8k poruka u queueu :(
admindb skripta ("tend to pending moderator requests") bi se pokrenula
i onda vise minuta procesuirala, do bola. Najstariji requesti su bili
cak iz 2004.-e godine.

Propustio sam poruke od translation robota, a sve ostalo obrisao.
Nismo nista pretjerano puno izgubili, tek pokoju isto automatsku poruku od
Debianovog robota. Obje te adrese su sad na accept_these_nonmembers listi.

Probat cu od sad malo paziti na to sto eventualno zapinje u ovaj queue.
Anti-spam sustav bi opcenito trebao biti malo bolji, pa cemo vidjeti.

--
     2. That which causes joy or happiness.