[Lokalizacija] Adaptacija na Srpski jezik

Vladimir Djokic vladeck@sezampro.yu
16 Feb 2003 01:30:46 +0100

	Dobar dan,
	Dobri ljudi. Prvog Februara, tekuce godine, na
http://linuxland.linux.org.yu, zapoceo sam GNU/Linux projekte, medju
kojima je i GNU/Linux Projekat Srpske Dokumentacije. Cilj je doprineti
ljudima zeljnim znanja iz sveta GNU/Linux, ali ne poznaju dobro Engleski
ili se bolje osecaju ako dokumentaciju citaju na maternjem jeziku. Ja
bih bio voljan da nesto dokumentacije, koju ste Vi vec preveli na
Hrvatski, da adaptiram na Srpski. Znam da mi LDP dozovoljava da to
radim, ali cu se prijatnije osecati ako dobijem Vase odobrenje.

	Unapred zahvalan,
	Vladimir.

--
"This is it... This is where I belong..."