[Lokalizacija] [ddimoti@mi2.hr: Re: [Work] maratonska lokalizacija OpenOffice-a?]

Vlatko Kosturjak kost@linux.hr
Mon, 25 Nov 2002 10:46:57 +0100

Eto ideja......

----- Forwarded message from Drazen Dimoti <ddimoti@mi2.hr> -----

From: Drazen Dimoti <ddimoti@mi2.hr>
Subject: Re: [Work] maratonska lokalizacija OpenOffice-a?
To: <work@linux.hr>
	<mailto:work-request@linux.hr?subject=subscribe>

Pozdrav,

Malo sam razmisljao o tome sto bi znacilo organizirati jedno takvo *radno*
okupljanje. Osigurati sponozore i prostor mislim da HULK-u nije problem i o
tome uopce necu govoriti. Htio bi pomoci postavljanjem tri pitanja i
poticanjem drugih da ponude odogovore na ta pitanja, jer mislim da ce
oblikovanje odogovora pridonjeti uspjesnosti cijelog dogadjaja. Pitanja
sluze kao kontekst i u stvari su potpuno ocita, ali se nadam da su dobra
pripremu za maraton

Evo pitanja:

1. Koji ljudi imaju izravno iskustvo u lokalizaciji OpenOffice-a?
   (mislim na nase ljude koje svi poznajemo ili smo culi za njih a mogli
    bi sudjelovati)
2. Sto se do sada radilo na lokalizaciji OpenOffice-a? Dakle, koje iskustvo
   vec postoji (spell checker, konverzija valuta, itd.).
3. Koliko ljudi bi nam trebalo na takvom jednom dogadjaju i kako bi oni
   bili organizirani? To bi ukljucivalo i upoznavanje sa tudjim iskustvima u
   organizaciji takvih dogadjaja.

Mislim da bi ova tri pitanja mogla potaci mnoga druga pitanja...
OK, to bi za sada bilo to...

pozdrav