[Work] [Leadership] Skupština HULK-a

Hrvoje Bogner hbogner at gmail.com
Mon Mar 21 19:52:11 CET 2016

Je li netko gledao da je skustina u petak navecer prije uskrsnjeg vikenda. Ja sam to tek sad vidio.
Svake godine u tom razdoblju sam u posjeti rodbini, tako bi trebao i ove. Nisam siguran da cu moci doci na ovu skupstinu.
Jesam li jedini koji se zeznu pa nije dvaput provjerio sve datume ili jos nekOm nepase?

Pozdrav
Hrvoje.