[Work] hrvatske FLOSS zajednice na DORS/CLUC 2015 - pozivnica

Damir Prebeg blend.factory at gmail.com
Wed Mar 11 07:49:51 CET 2015

Bok svima,

Vidim da nitko u ime Blenderaša ne odgovara pa ću ja reći svoje
mišljenje: naša mala Blender "zajednica" se raspala manje više zbog
krajnjeg nemara jedne jedine osobe. Sad kad razmislim s odmakom od par
godina možda to i nije bio nemar nego namjera. Ali bilo kako bilo, kad
se zajednica raspadne zbog pojedinca, onda to i nije baš neka
zajednica, zar ne.

Iako su sredstva bila osigurana, koliko je meni poznato nikome od nas
ostalih - meni, Miri, Tomi i Benjaminu nisu podmireni troškovi još od
INFA 2012, a put s Plitvica i Vinkovaca kao i smještaj ipak koštaju ma
koliko mi bili entuzijasti.

Tako da se bojim da ništa od našeg sudjelovanja kao Blender zajednice.

Damir Prebeg