[Work] Poziva za predavanje/radionicu na CUC-u

Ivan Gustin ivan.gustin at gmail.com
Mon Sep 2 20:54:30 CEST 2013

Hvala za mail kontakt.

Sinoć smo na iRC sastanku pričali o Balcconu. Znam da idu Kost i Valnet jer
drže predavanja. Ne znam da li ide još netko, ali Kost je rekao da probamo
skupiti HULK-ovce jer možda se mogu od organizatora dobiti kakve pogodnosti
oko kotizacija. Ne znam je li se njima još netko javio, ali nama nije.

Što se tiče prijevoza, najbolje da se direktno čujete i dogovorite, pa evo
i njih i CC:.

Ivan Guštin
098366346
elin.hr