[Work] HULK podružnica

valent.turkovic at gmail.com valent.turkovic at gmail.com
Fri Sep 28 12:56:55 CEST 2012

Pozdrav,
zvao sam Ured državne uprave grada Zagreba (ured za udruge) te su mi
rekli da postoje dva modela osnivanja podružnica.
- kao pravna osoba s adresom u gradu gdje je podružnica.
- bez da je pravna osoba, i dalje stoji ista pravna osoba sa adresom u Zagrebu.

Ako je podružnica pravna osoba onda se u biti osniva nova udruga koja
je dio krovne udruge, ali je to je onda ista količina papirlogije kao
da su dvije udruge, što bi htio izbjeći kako zbog vas tako i zbog nas.

Kada podružnica nije pravna osoba onda je (koliko sam razumio)
količina papirologije ista kao i do sada. No najbolje da se pita netko
tko je pravnih a ne da ja tumačim ;)

Sada sam postavio pitanje tajnici u gradu Osijeku koja radi na
natječajima da mi odgovori možemo li sudjelovati na natječajima ako
nismo nova pravna osoba.

No što ako moramo osnivati novu udrugu tj. novu pravnu osobu, hoće li
to zbog računovodstva ili nećeg drugoga biti prevelika zapreka? Koliko
bi novaca od projekata trebali odvojiti na računovodstvo i što ako ne
bude projekata (ovo trebaju sve podružnice razmisliti) pa to padne "na
leđa" vas u Zg?

Gdje je trenutni status HULK-a? Na http://hulk.linux.hr/ nema linka na
statut. Htio bih pogledati što trenutno piše u statutu o osnivanjima
podružnica te raspitati treba li se ići u neke promjene statuta ili
ne.