[Work] opremanje računalnih radionica po dječjim domovima i sličnim institucijama

Jasna Benčić jasna493 at gmail.com
Sat Sep 8 10:48:21 CEST 2012

Pozdrav,

U gužvi sam do kraja rujna, ali zanima me vaša inicijativa pa ću se
pridružiti kasnije.

Htjela bih nešto dodati....

Možete li pokrenuti blog ili neku web stranicu gdje bi opisali što radite,
čime se bavite... naglasili ovaj projekt?

Tako bismo mogli staviti vašu priču na stranicu HULK-a i proširiti
vijesti... Na taj način bi dobili više volontera koji bi zapravo mogli i
fizički sudjelovati. Svi smo dislocirani pa će većina najvjerojatnije moći
biti najveća podrška virtualno.

+

Na taj način bi svi mogli pratiti razvoj i uskočiti u pomoć ako će tko biti
u prilici ... također možete stvoriti profile na društvenim mrežama i
stavljati postove....

za edukativne materijale moram vas upozoriti da će vam tu trebati malo više
angažmana i vremena ako želite da budu pedagoški korektni za određeni
uzrast...

Ono što vam mogu savjetovati da se za početak fokusirate na osnove rada na
računalu ne na sam Linux... tako se neće kod djece razviti ovisnost o
pojedinom operacijskom sustavu već bi morali dobiti osjećaj da mogu s tim
nešto napraviti...

Toliko za sad,

Jasna Benčić