[Work] Fwd: Pitanje za udruge podružnice

Robert Avilov ravilov at linux.hr
Sat Oct 6 02:30:45 CEST 2012

Samo nagađam i špekuliram...

Jel postoji mogućnost da se na natječaje u Osijeku umjesto osječke
podružnice (kakav god joj bio pravni status) javlja sam HULK kao krovna
udruga? Jel bi to možda pojednostavilo stvari? Ono, kad osječka podružnica
skuži neki zanimljivi natječaj, javi nekome od HULK glavešina i onda se
na natječaj javlja HULK kao udruga koja ima pravo djelovanja na području
cijele RH.

Kao što rekoh, samo nagađam, ne znam ni jel ovo uopće može ovako
pravno funkcionirati.

--
Robert