[Work] opremanje računalnih radionica po dječjim domovima i sličnim institucijama

Jurica Mikulić jurica.mikulic at gmail.com
Thu Oct 4 21:52:57 CEST 2012

Bok,

Nažalost, nema puno. Konzultirao sam se sa prijateljima i krenuli smo u dva
smjera: krenuli smo žicati hardver od firmi gdje znamo ljude, imamo dvije
veće hrvatske firme gdje je situacija obećavajuća ali još ništa ne znamo
sigurno. Osim toga, krenuli smo u odabir institucije koja bi bila dobar
izbor za pilot projekt.

Što se tiče SOS dječjih sela, u Lekeniku svaka obitelj u Selu ima računalo
(njih 15) a u sklopu Društvenog centra postoji i računalna prostorija s 10
računala. I njima bi bila interesantna pomoć, ali prije svega u obliku
organiziranih radionica, tečajeva za klince i slično, ali generalno bih
rekao da u usporedbi sa drugim sličnim domovima stoje dosta dobro.
Ladimirevci nemaju zajedničku računalnu radionicu i tu bi već ova priča
bila interesantnija.

Osim tih SOS dječjih sela ima i brdo drugih, manje poznatih institucija
čiji popis postoji na stranicama Ministarstva socijalne politike i mladih
(npr.
http://www.mspm.hr/content/view/full/477?subtree=477&name=&county=-1&trazi=Tra%C5%BEi)
a koje su odlični "kandidati" za pilot akciju. Uzeo sam si u zadatak
nazvati barem dio njih i identificirati dom ili dva gdje bismo najviše
mogli pomoći za takvu pilot akciju. Radi nekih poslovnih i privatnih
obaveza ovih dana ne stižem tome posvetiti pažnje koliko bih trebao i radi
toga se posipam pepelom. Cijela ideja je još uvijek živa i kreće se, iako
puno sporije nego što bismo svi mi to voljeli.

Nisam vas zaboravio i oglasit ću se ovdje čim ću imati nekih novih bitnih
informacija.

lp,

j.