[Work] [Info] prijave...

valent.turkovic at gmail.com valent.turkovic at gmail.com
Thu Jun 21 10:17:39 CEST 2012


Bok Dino,
čuo sam se s Bojanom, on je voditelj ove radionice i on je poslao
email svima koji su se prijavili kako bi ih obavjestio kako će uskoro
biti i druga radionice, a čak one koji su ostavili samo mobitel ali ne
i email u upitniku čak ih je i nazvao, niti jedan ljuti odgovor do
sada nismo dobili. Ako netko ima prigovor neka ga direktno uputi na
ovu mailing listu, nema što tebi prigovarati kada više nisi aktivno
uključen u radu udruge niti sudjeluješ u organizaciji ove radionice.

Ako imaš volje naravno da smo otvoreni da nam pomogneš napraviti bolju
radionicu, dođi i pokaži nam kako to radi profesionalna Microsoft
community ekipa :P

Kao što znaš mi radimo sve volonterski i ne uzimamo nikakvu lovu sebi,
pa se teško ima tko pravo i žaliti na nešto. Vrijeme prijave ne daje
izričitu prednost kod prijave, to nigdje nismo ni napisali, prioritete
smo drugačije definirali.

Prioriteti koje smo dodjeljivali prilikom prijave su bili slijedeći:
- preporuka nekog nas
- aktivan član udruge
- član udruge koji je uplatio godišnju članarinu
- dobro predznanje (prema ispunjenom upitniku)
- dobro ispunjen upitnik (neki su napisali jako loše, i zato idu na dno liste)

Kao što vidiš prioritet jesmo dali ljudima koje znamo da bi trebali
biti na radionici, ali znamo iz zato što su aktivni u udruzi, ako ih
ne znamo sami su si krivi što se ne javljaju niti na forumu, niti ne
dolaze na druženja i ostale aktivnosti udruge. Naravno da ćemo dati
prednost ljudima koji su članovi udruge a tek onda ostatku ljudi koji
se prijavi.

No čak da se i ljute ljudi jer ne mogu doći svi na radionicu to su
slatki problemi koje bi svaka udruga htjela imati, to znaći da radimo
nešto dobro.

Također mislim da brkaš predavanja i radionice, za predavanje nije
problem imati i 200 ljudi (ako je prostor dovoljno velik), no
radionica je nešto sasvim drugo. Koliko si radionica do sada
organizirao i na koliko si ih sudjelovao? I profesionalne ustanove
poput fakulteta imaju labose s max 15-ak ljudi u grupi, rijetko više,
postoji razlog za to. S većim brojem ljudi se ne može napraviti
kvalitetna radionica ili labos.

Već smo imali prije rasprave o tome kako organizirati radionice, zbog
velikog broja ljudi koji se opet prijavio u sve buduće radionice
uvodimo i novi model, a to je kotizacija, nikako zbog zarade već kako
bi radionice podigli na novu razinu. Imamo neke sitne troškove pa i to
možemo onda pokriti a polaznicima dati osvježenja na radionici i
možemo (ako treba) platiti administratora radionice koji bi hendlao
sve stvari oko prijave/obavještavanja/naabvke i slično. Predavači i
ostali koji sudjeluju na radionici će to i dalje raditi volonterski
bez da im plaća, ako i ostane nešto love imamo za popit po jednu cugu.

Još jednom te pozivam da umjesto slanja emailova dođeš i pokažeš
primjerom kako se organizira dobra radionica.

Pozdrav,
Valent.

2012/6/20 Dino Kurtagić <dkurtagic at gmail.com>:
> Pozdrav svima,
>
> imam konstruktivnu kritiku na način prijave i organizaciju radionice. Dosad,
> koliko sam iskustva imao sa prijavama na kojekakve community evente, bilo
> koje vrste, počevši od radionica na faksu, pa do MS Community-ja, većim se
> propustom smatra oglašavanje radionice sa 16 mjesta na nekoliko vrlo
> posjećenih portala, s time da je radionica gotovo unaprijed bila popunjena,
> nego da nije uopće oglašena. Kada se zna da bi odaziv na ovako zanimljivu
> temu mogao biti velik, unatoč opreznom pristupu predavača prema procjeni
> broja sudionika, bolje je odraditi radionicu, pa naknadno objaviti osvrt ako
> je već potrebna reklama HULK-a i udruge suorganizatora, ili osigurati veći
> broj mjesta, nego imati nezadovoljne koji su se prijavili odmah po otvaranju
> prijava. Prva se radionica mogla napraviti sada, pa ako postoji interni
> interes za nju, definitivno će postojati i za ponovljenu koju se tada može
> razglasiti posvuda. Pišem ovo jer sam danas dobio već dvije nezadovoljne
> kritike od prijavljenih a koji nisu uspjeli upasti u 16 odabranih, unatoč
> vrlo ranoj prijavi, a s velikim iskustvom organiziranja sličnih predavanja i
> radionica. Eto nadam se da ćete imati na umu ovo za buduće radionice.
>
> Živjeli,
> Dino
>
> On Wed, Jun 20, 2012 at 1:30 PM, valent.turkovic at gmail.com
> <valent.turkovic at gmail.com> wrote:
>>
>> Do sada 22 prijave, a ti si se Bojane uplašio da nitko neće doći?
>> Rekao sam ti da ima ljudi :P
>>
>> Hoćemo za mjesec dana neku novu grupu oformiti? Ili tamo 9. mjesec
>> poslije godišnjih?
>>
>> --
>> follow me - www.twitter.com/valentt & http://kernelreloaded.blog385.com
>> linux, anime, spirituality, wireless, scuba, linuxmce smart home, zwave
>> ICQ: 2125241, Skype: valent.turkovic, MSN: valent.turkovic at hotmail.com
>>
>> _______________________________________________
>> Info mailing list
>> Info at linux-osijek.org
>> http://hosteeng.net/mailman/listinfo/info_linux-osijek.org
>
>
>
>
> --
> Dino Kurtagić
> dkurtagic at gmail.com
> dkurtagi at etfos.hr
> dino.kurtagic at iaeste.org
> +385 91 1525558
> Skype: dkurtagic
>
>



-- 
follow me - www.twitter.com/valentt & http://kernelreloaded.blog385.com
linux, anime, spirituality, wireless, scuba, linuxmce smart home, zwave
ICQ: 2125241, Skype: valent.turkovic, MSN: valent.turkovic at hotmail.com



More information about the Work mailing list