[Work] linux.hr DNS - kakvo je stanje?

Dobrica Pavlinusic dpavlin at rot13.org
Tue Feb 14 18:46:55 CET 2012

On Mon, Feb 13, 2012 at 08:02:57PM +0100, Dobrica Pavlinusic wrote:
> Mozgy me pita da li može ugasiti server u HT-u, a on nam je zadnji DNS
> koji je upisan u DNS registraciju.
>
> Milane, u kojoj je fazi ta papirologija?

Dok Vi mene ignorirate, ja sam se čuo sa Sašom iz Rijeke i u dogovoru sa
njime stavio 193.198.184.26 (staru IP adresu griffina) na alpha.linux.hr
(koji je u istom segmentu) i stavio secondary DNS za linux.hr na njega,
tako da na sreću nećemo nestati sa Interneta dok ne odradimo
papirologiju.

p.s. to ne znači da ne moram srediti papirologuju ASAP :-)

--
Dobrica Pavlinusic               2share!2flame            dpavlin at rot13.org
Unix addict. Internet consultant.             http://www.rot13.org/~dpavlin