[Work] HITNO: DNS glue za linux.hr ima stare IP-je

Ivan Gustin ivan at elin.hr
Thu Feb 2 12:06:40 CET 2012

On 02.02.2012 10:50, Dobrica Pavlinusic:

> Mislim da jest. Pretpostavljam da na tim papirima pišu DNS serveri :-)

LOL

Pitam u smislu činjenice da ovlaštena osoba bila Hrvoje Dogan, i da
najprije trebamo to ažurirati da bi mogli šaltat DNS i server. Pogledat
ću malo arhivu mailova na tu temu i riješiti najprije to.

--
Ivan Guštin | ivan at elin.hr | 098 366346
Obrt ELIN | www.elin.hr | (052) 623491 | OIB: 29107561234