[Work] info 2012

LZS - Administrator admin at linuxzasve.com
Thu Aug 30 17:49:20 CEST 2012

On 08/27/2012 11:16 PM, Radoslav Dejanović wrote:
> Da, dapače! Mislim da za HrOpen ne bi bilo problema jer su stara
> udruga, ali LZS bi trebao vidjeti svoj status: jesu li udruga ili
> nisu. Ako jesu, nema problema, mogu dobiti prostora, ali ako nisu onda
> se mogu prikrpati HULKu ili HrOpenu. Mislim da bi dobro prošla zamolba
> da sve tri udruge dijele jedan veći štand, jer bi se moglo dobiti više
> prostora uz manje zapitkivanja. Sve to bi, naravno, bilo besplatno,
> ali udruge onda moraju dati svaka po jedno predavanje i Velesajmu reći
> što će atraktivnog raditi na štandu (dijeljenje distribucija,
> [...]

LZS planira nastupiti - sviđa nam se ideja da smo svi za jednim većim
štandom, kako ne bi bespotrebno bunili korisnike. Nismo registrirani kao
udruga, ali još od 2008. godine djelujemo kao ekspertna skupina za
GNU/Linux pri udruzi HrOpen s kojom usko surađujemo, tako da bi se
pojavili "u njeno ime".

Trenutno smo u planovima što ponuditi, kako zainteresirati posjetitelje,
itd., kad se nešto konkretno dogovori odmah ću proslijediti ovdje. Imamo
i nešto majica (prošlogodišnjih, a ako se ne varam, možda i ovih
aktualnih), možda bi mogli riješiti određenu količinu CD-ova s Linux
distribucijama i LibreOfficeom, te osigurati hardver na kojem bi
posjetitelji mogli isprobati Linux uz pomoć "mentora" sa strane.
Govorilo se i o nekim predavanjima. Kao što rekoh, ideja ima dosta, čim
se nešto iskristalizira, javim ovdje.

Ivan Galgoci

ivan.galgoci at linuxzasve.com
www.linuxzasve.com <http://www.linuxzasve.com>