[Work] info 2012

Jasna Benčić jasna493 at gmail.com
Mon Aug 27 17:52:59 CEST 2012

baš super da ste se javili...

već sam postavila pitanja kolegama... pa možemo nastaviti diskusiju ovdje...

s obzirom da nisam dosad sudjelovala u tome... imam pitanja

Hoće li se slagati promo materijali? Ako da, kakvi?
Koliko mjesta imamo za štand ?
Postoji li šansa da se uključe i ostali: LZS i HrOpen?

Predlažem i sljedeće kao dodatak na vaše:
-kako da se ljudi uključe u svijet open source-a kod nas, a i vani te koja
je korist od toga
-istaknuti događaje poput DORS/CLUC konferencije

čekam daljnje prijedloge

Dana 27. kolovoza 2012. 16:22 Radoslav Dejanovic <