[Work] Projekt Otvorena mreža

Ivan Gustin ivan at elin.hr
Mon Sep 12 19:45:30 CEST 2011

On 11.09.2011 12:49, valent.turkovic at gmail.com:
> Pozdrav, nisam se prije javio jer smo pripremali projekt, a nisam se
> htio javiti samo s praznim idejama dok nemamo nešto konkretno.
>
> Ako niste vidjeli detalje o projektu Otvorena mreža možete općenito
> pročitati o projektu ovdje:
> http://www.osijek031.com/osijek.php?najava_id=33676
[...]

Prošao sam brzinski kroz cijelu priču, i zvuči mi dobro. Na žalost, ja
trenutno mogu samo podržati tu stvar, pozvati te da o tome pričaš na
nekom od predstojećih evenata, ali osobno do daljnjega teško mogu
odvojiti više vremena i konkretno pridonijeti tome. :-(

--
Ivan Guštin | ivan at elin.hr | 098 366346
Obrt ELIN | www.elin.hr | (052) 623491 | OIB: 29107561234