[Work] INFO Sajam ressurection

Zarko Pintar zarko.pintar at gmail.com
Wed Sep 7 17:54:39 CEST 2011

Pitanjce. Možda sam ispal iz trenda ali nije li ZFS još uvijek samo
Solarisov datotečni sustav, a na Linuxu ga još nema iz razloga
nekompatibilne licence. Odnosno ima ponešto na FUSE nivou i ponešto kao se
radi o kernel implementaciji od strane http://zfsonlinux.org/-a, no to nije
gotovo...ili se varam(?!). Pa mi je s tog kuta gledišta čudno da bi ZFS bio
HULK-ova tema?

Ako se varam i Linux port za ZFS je gotov na kernel nivou, onda - samo
naprijed! :)

Dana 7. rujna 2011. 16:36 Radoslav Dejanović