[Work] Redovna godišnja skupština HULK-a danas - podsjetnik!

Jasna Benčić jasna493 at gmail.com
Thu Feb 24 21:25:38 CET 2011

nisam iz Zagreba, imam stručnu praksu od idućeg tjedna.. cijeli Ožujak mi je
zauzet.. da živim u Zagrebu bilo bi mi i lakše doći, ovako večernji sati kod
mene ne dolaze u obzir zbog prijevoza...

Ukoliko budete u mogućnosti, molim da se dotaknete linux
priručnika/udžbenika, trebamo još ljudi za pisanje.... (Slobodan je šef, pa
za detalje pitajte njega)....

Dana 24. veljače 2011. 16:43 Dražen Odobašić <dodobas at geoinfo.geof.hr> je