[Work] MS programi za učenike

Ivan Gustin ivan at elin.hr
Fri May 14 13:30:49 CEST 2010

On 14.05.2010 13:15, Milan Rajacic:
> Ovo mi nije jasno. Obično kad roditelj ode u školu i kaže ovo moje
> dijete neće raditi i za to mu nećete dati manju ocjenu to obično tako
> prođe. Još koja prijetnja i to je to.

Približan quote: "Mi ih to učimo, i za ocjenu treba u tome napraviti
zadaću. Pa ne morate kupovati, presnimite od nekoga, to ionako svi rade.
Nemamo mi vremena instalirai, učiti i isprobavati tamo neke druge
programe koje nam predlažete. To nitko ne koristi i oni nikad neće
koristiti."

:-D

> Možda u Pazinu kao malom mjestu
> profesori imaju još neki autoritet. Uglavnom treba ili sustavno
> poraditi na rušenju autoriteta škole i njenih profesora ili ih
> educirati po spomenutim pitanjima.

Veći je problem što su roditelji koji to razumiju u manjini. Preostalu
većinu to ne briga, koriste ilegalno, naprave traženo i ne zamaraju se
time. Onda ova manjina koja se usudi nešto reći bude poprijeko gledana.

Da se razumijemo - nije to problem meni, moja su djeca još uvijek u
osnovnoj školi (kad stariji radi prezentaciju, uzme eeePC s OpenOfficeom
i prezentira s njega), ali dobio sam nekoliko upita/pritužbi prijatelja
čija su djeca srednjoškolci. I mislim da tome treba jednom stati na
kraj, inače će nam zatelebati klince do kraja. :-/

> No, ajmo praktično. Može netko iz Zagreba npr. uputiti anonimnu prijavu?

Nemoj još, ovo što je Zimmer predložio mi se sviđa.

--
Ivan Guštin, ivan at elin.hr, (098) 366346
ELIN, www.elin.hr, (052) 623491