[Work] Linux posao

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Wed May 5 14:29:03 CEST 2010

Isprike na maloju zurpaciji listi ali tražio sam prvo dozvolu i dobio ju...

Ako je netko zainteresiran za posao Linux admina? Znate li nekoga tko
ima dobro znanje Linux administriranja ali radi neki posao koji nema
veze s Linuxom ali bi želio raditi na s Linuxom i slobodnom softverom
i dalje razvijati svoje znanje? Već je par ljudi iz HULK/NSND ekipe
zapošljeno pa bi svakako bili u dobrom društvu ;)

Slobodno se javite na mail za sva dodatna pitanja putem maili ili
uživo jer sam na DORS/CLUC konferenciji sva tri dana,

Valent.

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
blog: http://kernelreloaded.blog385.com