[Work] Prvi dogovor i par stvari

Nikola Kapraljevic nikola.kapraljevic at linux.hr
Sun Jan 31 22:47:33 CET 2010

Jesi ti voditelj ovog projekta? Ako jesi onda donesi odluke i kraj
price. Pa vec imam 50 poruka o tome i stalno citam ocekujuci neko rijesenje.

Odrezi diskuciju i donesi neke odluke. Nema kruha od velikih
pregovaranja. Ako vidimo da odabir nije dobar recimo cemo Speki je bio
glup i preci na neko drugo rijesenje :)

--
tajnik HULK-a
Nikola Kapraljevic nixa