[Work] Priručnik za linux

Zoran Jankovic zoran.m.jankovic at gmail.com
Sun Jan 31 15:19:47 CET 2010

2010/1/31 Robert Sedak <robert.sedak at sk.t-com.hr>

> Grof hvala na gwave pozivnici, Zoran je bio brži ;-)

> signature database 4821 (20100130) __________

> http://www.eset.com
>

> Imam još 20-ak pozivnica, kome treba, javite se... Nemam puno vremena za
sudjelovanje, ali pomažem koliko mogu... I uglavnom "lurkam" ;-).
I kad sam se već uključio u raspravu i ja mislim da bi se glavnina dogovora
i komunikacije trebala odvijati kroz mailing liste (imam samo jednu zamjerku
na njih: ne mogu pretraživati kompletne arhive, nego mjesec po mjesec?), a
onda se pojedini timovi ili ljudi koji će (neformalno) surađivati mogu
dogovoriti za već kakav god način komunikacije, koji im najbolje odgovara.
Mogu reći iz prve ruke da sam pokušao koristiti Wave za nešto korisno, ali
se i nije baš pokazao tako "bajnim". Najviše me smeta što se ne mogu
direktno povući dokumenti iz Docsa, nego se mora copy/paste... Općenito je
dosta slaba interakcija s drugim Google alatima.

Pozdrav svima,

---
Zoran Jankovic
ZIS-Izrada softvera i savjetovanje / ZIS - Software Development and
Consulting

http://www.zisis.hr

M: 00 385 98 682 902
T:  00 385 44 683 374