[Work] Prvi dogovor i par stvari

Slobodan Milnović slobodan.milnovic at gmail.com
Sun Jan 31 15:28:20 CET 2010

Vidim da sam pretovario jednu e-mail skupinu vezanu za priručnike s
nepotrebnim stvarima koje bi bolje išle ovamo.

Znači, isprobao sam google wave, i mogu reći da mi se ne sviđa
definitivno. Fali mi stupanj kontrole i transparentnosti koji mi
pružaju mail liste. Ako netko drugi nema nikakav bolji prijedlog,
tražit ću da se otvore 3 e-mail liste vezane za navedene teme. Doduše,
vidim da za lokalizaciju već postoji e-mail lista ali ne znam da li ju
možemo prisvojiti, trebat će pitati Denisa Lackovića i Roberta Sedaka.

Postoji još mogućnost korištenja wiki-a, ali ne znam koliko je to
sučelje pregledno i upotrebljivo za ovakve stvari.

Datuma 28. siječnja 2010. 22:58 Slobodan Milnović