[Work] Linux tečaj

Jasna Benčić jasna493 at gmail.com
Fri Jan 29 03:25:04 CET 2010

Ok, najveći naglasak u mom radu (ujedno i meni najzanimljiviji je bilo
umrežavanje Linux-a i Windows-a, mali lan, 2 računala, vidjet ćete kak sam
to složila, naravno ovo je išlo pomoću Sambe)...mogu taj dio
prodetaljizirati, literature imam dosta :D...nije mi ni problem obrada alata
(imam spomenut Amarok, Gimp, Brasero Burning disc)....uglavnom na mene
računajte za online suradnika najviše (kada ću biti u prilici doći ću do
Zagreba :))...

Dana 28. siječnja 2010. 23:17 Slobodan Milnović <slobodan.milnovic at gmail.com