[Work] Linux tečaj

Zarko Pintar zarko.pintar at gmail.com
Thu Jan 28 15:16:25 CET 2010

Da, između ostaloga radi se i o izradi unificiranih skripti pomoću kojih bi
se radili vanškolski tečajevi za korisnike. a koje bi korisnika uvodile u
osnove rada Linuxa (po mom mišljenju putem GUI sučelja).

Drugi par rukavica radionice odnosi se na pomoć, reviziju i ostalo što ima
veze s gotovim udžbenikom/cima informatike, a koji se oslanjaju i na Linux.