[Work] Hocemo opet na web::industrija sajam?

Ivan Gustin ivan at elin.hr
Wed Feb 24 11:10:06 CET 2010

On 02/23/2010 02:09 PM, Nikola Kapraljevic:
> iako ja nisam siguran da li cu moci doci. mislim moci cu, al nece mi se
> dati placati put za ZG samo zbog toga :) no vjerujem da imamo ljudi koji
> to mogu odraditi.

Idućih dana ću odlučiti dolazim li na konferenciju ili ne. Ako dođem,
mogu dio vremena biti na štandu. Budući da, na žalost, ima relativno
malo predavanja koja su (meni) zanimljiva, vjerujem da ću imati dovoljno
vremena za druženje. ;-)

Ove godine nam slijedi prava poplava konferencija. Na popisu imam već
jedno desetak njih koje ili imaju veze s opensourceom, ili nas zovu s
predavanjima, ili su općenito zanimljive. Ali da ne ode sve to u zaborav
arhive, napisat ću jedan članak o tome i dati popis svih, pa me dopunite.

--
Ivan Guštin, ivan at elin.hr, (098) 366346
ELIN, www.elin.hr, (052) 623491