[Work] pitanje vezano za porezne prijave

Ivan Gustin ivan at elin.hr
Tue Feb 23 16:21:32 CET 2010

On 02/23/2010 02:10 PM, Nikola Kapraljevic:

Evo c/p informacije od knjigovođe:

"Točno, donacije dane raznim udrugama  i drugim osobama koje su
registrirane za obavljanje  kulturne, odgojno-obrazovne, znanstvene,
zdravstvene , humanitarne, sportske , i vjerske svrhe, obrtnicima se
priznaju kao izdaci kroz godišnju poreznu prijavu poreza na dohodak,
maksimalno do visine 2% ukupnog prihoda prethodne godine, ako je dohodak
tekuće godine dovoljan za pokriće tih donacija, jer se s osnove danih
darovanja ne smije iskazati gubitak u poslovanju.

Isto tako, i d.o.o.-i imaju pravo donirati navedenim osobama i udrugama
do 2% ukupnog prihoda iz prethodne godine, ako ima dovoljno tekuće
dobiti da se ne iskaže gubitak u tekućem poslovanju.

Ako je HULK registriran kao udruga po posebnim propisima za npr.
znanstvene svrhe, onda su donacije porezno priznati trošak pod uvjetima
koje sam napisala.

Iznimno, može se donirat i više od 2% prihoda prethodne godine ako je
nadležno ministarstvo odobrilo financiranje po posebnim programima i
akcijama."

Dakle, sad je samo pitanje kako je točno registrirana Udruga. Kost? Nixa?

--
Ivan Guštin, ivan at elin.hr, (098) 366346
ELIN, www.elin.hr, (052) 623491