[Work] Sutrašnji sastanak

ledin stjepan.ledinski at skole.hr
Sat Feb 20 12:10:28 CET 2010

Slobodan Milnović wrote:
> Bok svima,
>
> Kako sam već komentirao, sutra je naš termin u prostorijama mjesne
> zajednice, od 17:00 - 21:00, za one koji još nisu bili to je na adresi
>
> Mjesna samouprava Trnjanska Savica
> Vladimira Ruždjaka 21
>
> Pišem ovaj emajl ovdje, jer vidim da se baš i niste nešto previše
> pospajali na ove grupe na googleu.
>
> Nadam se da ćemo ovaj put malo više popričati o udžbeniku, svi su se
> primarno okomili na lokalizaciju pa zatim na priručnik.
>
> Što se lokalizacije tiče, doći će i predstavnik ubuntu.hr ekipe, i
> [...]
Pozdrav svima !

Ja neću doći na sastanak, a i ubuduće ću koristiti uglavnom e-mail. Moj
članak za novinare je u sebi imao neke "oštrije" misli i Dejanovića, jer
očito imamo više iskustva s Hrvatskom stvarnošću.
Inicijativa uvođenja otvorenih informatičkih tehnologija (posebno
Gnu/Linuxa) u javni sektor, u meni je pobudila veliki interes jer radim
u srednjoj školi (pa sam došao u Zagreb). Prošao sam neugodne godine
zbog zagovaranja i implementacije ovog softvera u svoju radnu sredinu,
pa sam se ponadao da svi skupa kao udruga energičnije nastupimo pred
državnim tijelima koji odlučuju. Izgleda da sam vas uplašio, a sinoć je
novi predsjednik rekao "ne bojte se" u otkrivanju nečasnih radnji
(trebalo je reagirati na članak u večernjem listu). Ovi alati su odavno
prestali biti igračke entuzijastima, već treba gledati ekonomske efekte
(cijeli svijet to radi).  Ja djecu u školi poučavam o toj i na toj
platformi, ali bih htio da to konačno postane službeno (nekada je tako
MZOS legaliziralo piratizirani MS). Na mene možete računati i oko
udžbenika i priručnika, ali prije svega treba znati tko će ih koristiti
(raditi samo nešto ?). Treba kontaktirati više instance da se utvrdi tko
koči uvođenje ovog projekta, inače je to tapkanje na mjestu.